Hoe bescherm je je merk in de toekomst tegen de toenemende stakeholderdruk, verwachtingen die steeds veranderen en hoe zorg je dat je als manager strategische impact hebt? Doe de opleiding ‘Reputatiemanagement & Ethiek’ van Iris Academy. Ofwel ‘Het Juiste Doen als Niemand Kijkt’.
In september is de tweede editie van deze opleiding gestart die reputatiemanagement combineert met integriteit en daarmee merkorganisaties en hun managers voorbereid op de toekomst. Voor communicatiedirecteuren en marketingmanagers die het verschil willen maken. Inschrijven voor de derde editie (voorjaar 2024) is inmiddels mogelijk. 👉🏻 https://lnkd.in/ek9scMV9
Frank Körver, oprichter Beta Strategies, is een van de docenten. Hij zoomt tijdens zijn collegedag vooral in op de toekomstgerichte communicatieafdeling, strategische impact en leiderschap. De andere ervaren docenten zijn Frank Peters, Rob van Es, Huib Koeleman en Remko van Broekhoven. Bedenker en manager van deze opleiding is Frank Peters (Virtus).
De opleiding bestaat uit zeven dagen. Leden van Logeion en NIMA krijgen een aanzienlijke korting. De eerste editie van deze opleiding vond dit voorjaar plaats en kreeg zeer positieve kritieken.
Meer informatie over de Iris Academy vind je hier 👉🏻 https://www.irisacademy.nl